MNV

Maunulan Naisvoimistelijat ry on perustettu vuonna 1959 ja seura on Suomen Voimistelu- ja Liikuntaseurojen SVoLi ry:n jäsen. MNV tarjoaa ohjattua kuntoliikuntaa aikuisille, perusvoimistelun opetusta ja harrasteliikunnan ohjausta lapsille ja nuorille. Maunulan Naivoimistelijat ry on voittoa tavoittelematon yhdistys.

Maunulan Naisvoimistelijoiden toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen, eikä yhdistykselllä näin ollen ole  palkattua henkilökuntaa. Johtokunnassa toimii noin 10 jäsentä kerrallaan. Kaikki toiminta tapahtuu Maunulan alueella tai sen välittömässä läheisyydessä.

Helsingin kaupungin vapaaehtoistyön neuvottelutoimikunta palkitsee yhdistyksiä, jotka toimivat vapaaehtoisuuden pohjalta. Vuonna 2014 palkinnot menivät urheilun ja liikunnan vapaaehtoistoiminnalle. Pääpalkinto, Kilpikonna-kiertopalkinto myönnettiin Maunulan Naisvoimistelijat ry:lle.

MNV:n viikko-ohjelmassa on eritasoisia tunteja monen ikäiselle liikkujalle ammattitaitoisten ohjaajien vetäminä. Maunulan Naisvoimistelijat ry tekee yhteistyötä alueen muiden järjestöjen ja toimijoiden kanssa.

Liikunnan avulla luodaan hyvä fyysinen kunto, saadaan energiaa, elämäniloa ja uusia ystäviä!

Tervetuloa mukaan!

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Maunulan naisvoimistelijoiden hallitus

Maunulan naisvoimistelijoille valittiin 6.3.2023 uusi hallitus. Hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi on valittu Niina Salojärvi.  Sanna Aarto ehti toimia puheenjohtajana melkein 30 vuotta. Uusiksi jäseniksi seuraavaksi 3-vuotiskaudeksi valittiin Terhi Suvanto, Essi Ovaska ja Annina Vuorsalo. Vanhoina jäseninä jatkavat Maria Sederlöf, Marjaana Mäenpää, Kaisa Mauranen ja Kirsi Holopainen.

Kiitos Sanna pitkästä, sinnikkäästä ja pirteästä puheenjohtajakaudesta Tervetuloa Niina ja muut uudet tulokkaat hyvään seuraan!

Niina Salojärvi (oikealla) valittiin 6.3.2023 yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi. Sanna Aarto (vasemmalla) ehti toimia puheenjohtajana melkein 30 vuotta.
Hallituksen jäsenet Terhi Suvanto, Essi Ovaska, Annina Vuorsalo, Maria Sederlöf, Marjaana Mäenpää, Kaisa Mauranen ja Kirsi Holopainen.

MNV JOHTOKUNTA 2024-2025

NIMI                                                                         TEHTÄVÄ
Niina Salojärvipuheenjohtaja
Maria Sederlöfrahastonhoitaja ja jäsenrekisteri